Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6091041609   Introducció a la gamificació educativa
2021-2022   Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   27/10/2021 - 2/11/2021 (8 hores) de 17:30h a 19:30h
   CRP del Segrià
   Pius XII, 4 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
   online
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021
  
Descripció i   Metodologia:   Aquesta és la gran pregunta: Què tenen els jocs que fa que les persones s’esforcin tant? I la segona gran pregunta: Com podríem utilitzar els elements dels jocs per aconseguir que els estudiants s’esforcessin igual i milloressin la seva motivació i els aprenentatges?
  
Objectius   - Donar a conèixer aquesta metodologia per implementar-la a l'aula.
-S’analitzaran els elements que caracteritzen els jocs i es mostrarà de quina manera es poden utilitzar aquests elements per convertir la nostra docència en quelcom apassionant (no només per a nosaltres).
  
Continguts   -Introducció a la gamificació. Què és la gamificació i què és l'aprenetatge basat en jocs.
-Punts forts i febles de la gamificació educativa.
-Experiències inspiradores. Exemples i ingredients bàsics.
-Ingredients bàsics d'una gamificació educativa: elements de joc, motiva
ció, disseny centrat en l'usuari.
-Creació d'una experiència gamificada.
  
Formador/a   Oriol Ripoll Gonzàlez
  
Avaluació   Tasques proposades ad hoc
  
Requisits de  certificació   Assistència al 80% de les hores.
Realització de les activitats formatives encarregades en cada sessió.
  
Persones  destinatàries   Obert a tot el professorat.
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   27/10/2021   1730   1930 
 Sessió 2   dimarts   02/11/2021   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent