6091041609 |
Introducció a la gamificació educativa |
2021-2022 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
27/10/2021 - 2/11/2021 (8 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP del Segrià |
|
Pius XII, 4 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
online |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta és la gran pregunta: Què tenen els jocs que fa que les persones s’esforcin tant? I la segona gran pregunta: Com podríem utilitzar els elements dels jocs per aconseguir que els estudiants s’esforcessin igual i milloressin la seva motivació i els aprenentatges?
|
| |
Objectius |
- Donar a conèixer aquesta metodologia per implementar-la a l'aula.
-S’analitzaran els elements que caracteritzen els jocs i es mostrarà de quina manera es poden utilitzar aquests elements per convertir la nostra docència en quelcom apassionant (no només per a nosaltres).
|
| |
Continguts |
-Introducció a la gamificació. Què és la gamificació i què és l'aprenetatge basat en jocs.
-Punts forts i febles de la gamificació educativa.
-Experiències inspiradores. Exemples i ingredients bàsics.
-Ingredients bàsics d'una gamificació educativa: elements de joc, motiva
ció, disseny centrat en l'usuari.
-Creació d'una experiència gamificada.
|
| |
Formador/a |
Oriol Ripoll Gonzàlez
|
| |
Avaluació |
Tasques proposades ad hoc
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les hores.
Realització de les activitats formatives encarregades en cada sessió.
|
| |
Persones destinatàries |
Obert a tot el professorat.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
27/10/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimarts |
02/11/2021 |
1730 |
1930 |
|
| |